PRZEZNACZENIE LIVESUPPORT

Obsługa klienta poprzez czat online znajduje zastosowanie w całej gamie przedsiębiorstw, które posiadają serwisy internetowe. Przedstawiamy kilka przykładów użycia wsparcia przez nasz Live Chat:

wsparcie handlowców call center

HANDEL

Zamieść kod przycisku na stronie kontaktowej, przy regulaminie, na stronie rejestracji – wszędzie tam gdzie może przydać się szybka pomoc on-line. Zamieść kod przy nazwie lub opisie produktu – Klient może szybko i bezpłatnie zapytać o specyfikację czy dostępność oferty lub pomoc w złożeniu zamówienia.

hi

TURYSTYKA

Przycisk live czata umieszczony obok oferty wycieczki oszczędzi czas na dzwonienie lub wysyłanie emaili z ewentualnymi pytaniami. Być może dzięki temu nie stracisz niecierpliwego klienta. Co więcej, może zyskasz lojalnego klienta, który przyzwyczajony do szybkiej reakcji obsługi serwisu wróci, by zamówić kolejną wycieczkę.

Zastosowanie finanse

FINANSE

Czat dostępny przy ofercie finansowej, kredytowej czy rachunków bankowych pozwoli na dobór najlepszej oferty bezpośrednio w kontakcie z klientem, bez konieczności przesyłania kolejnych zapytań np. poprzez e-mail.
Dzięki temu klient szybciej zdecyduję się na inwestycje za Twoim pośrednictwem.

live chat ubezpieczenia

UBEZPIECZENIA I POMOC

Czat dostępny przy ofercie finansowej, kredytowej czy rachunków bankowych pozwoli na dobór najlepszej oferty bezpośrednio w kontakcie z klientem, bez konieczności przesyłania kolejnych zapytań np. poprzez e-mail.
Dzięki temu klient szybciej zdecyduję się na inwestycje za Twoim pośrednictwem.

wynajem pomoc online

WYNAJEM I WYPOŻYCZALNIE

Wynajem samochodów czy sprzętu komputerowego może być dużo prostsza jeżeli klient otrzyma informację bezpośrednio od konsultanta o warunkach i kosztach wypożyczalni.
W wypożyczalniach np. płyt DVD klient bezpośrednio dowiaduje się o dostępności poszczególnych egzemplarzy.

wiele zastosowań livesupport

INNE

Nasze oprogramowanie livesupport ma o wiele więcej zastosowań